Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 septembrie 2014

Purtam Bratari BLucyE Magenta, Impreuna!?! :)

Weekend-ul trecut a avut loc un spectacol maraton în Bucureşti, Iaşi, Cluj şi Berlin cu ocazia transformarii Cosmote si Romtelecom in brandul Telekom Romania. A fost un show interactiv, la care publicul a decis activitatea de pe scena prin intermediul aplicatiei HAI, s-a facut cel mai mare selfie, s-au dat multi pupici sub vasc si am ramas hipnotizati de spectacolul de focuri de artificii si jocuri de lasere.

Ca la orice mare eveniment, lumea s-a inghesuit la capatat baloane si bratari branduite si colorate frumos in magenta. Fanii inraiti Magenta purtau cate 2 - 6 bratari pe mana, si cum era de asteptat, bratarile Magenta care au fost distribuite la concert nu au ajuns si la mine.  

Za' Big Fan! :)

Lucrul acesta nu m-a suparat foarte tare, ba mai mult, chiar m-a inspirat, asa ca am decis sa creez eu una, doua ... bratari. De ce?
1. pentru ca Magenta este o culoare vesela;
2. probabil ca multi dintre noi am aflat de existenta ei de curand, chiar daca este o culoare inventata;
3. pentru ca este peste tot: pe strada, la televizor, la metrou, asa ca nu mi-am permis sa ratez trend-ul si experientele care ne aduc impreuna pe scena fistichie a vietii;
4. de azi nu mai spunem: "Aprindem Magenta impreuna!", ci Purtam Bratari BLucyE Magenta, Impreuna! :)

Asadar, pentru o aparitie in tendinte (departe de mine ideea de a face reclama :p) voi purta cu incredere aceste accesorii Magenta:  

 




Un comentariu:

  1. Nici nu-s frumoase bratarile de la magenta. Lansarea o nebunie. Pentru cei care stau in zona concertului nu-i deloc o placere, insa nimeni nu se gandeste la ei.

    BRATARILE tale sunt mult mai frumoase ;)

    Magenta este intr-adevar o culoare...hm? Inventata? Mai mult sau mai putin, eu stiam de ea pentru ca asa sta scris pe unul dintre creioanele de la Derwent cu care pictez in art journalele mele ;) Cand auzeam magenta la TV ma gandeam la un mixed media in jurnal. Evident, stiam ca-i vorba despre cu totul altceva.

    Data viitoare cand postezi in Comunitatea Artizanilor Romani te rog sa postezi pe categorii: bratari in categoria bratari, etc. si sa nu postezi mai mult de o data pe zi. Multumesc!

    Cristina, the creative mag

    RăspundețiȘtergere