Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 august 2014

Spirala ruseasca


Ador culorile si imi place sa fac tot felul de combinatii. Uneori folosesc aceleasi culori, dar margelele le aleg de marimi diferite. Cateodata aleg culorile pe care nu credeam vreodata ca s-ar potrivi unele langa altele. Alteori ma aventurez printre bilute in contraste surprinzatoare. Partea buna este ca paleta coloristica este nelimitata, iar sentimentul placut de multumire care ma cuprinde la finalizarea proiectului imi creeaza dispozitie pentru a descoperi si alte tipuri de combinatii de culori si texturi.
De curând am descoperit ca imi place sa creez bratari dupa tiparul russian spiral. Consider ca este un model foarte versatil si distractiv. Desi fiecare bratara necesita timp si mult calm pentru a o realiza, profit de ocazie pentru a ma relaxa si a-mi imagina tot felul de lucruri frumoase pe tot parcursul procesului de creatie. Astfel, bratara este impodobita de culoare si de energie pozitiva. Imi place sa cred ca persoana care va o purta va avea o zi frumoasa si va trece cu usurinta peste obstacolele cotidiene.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu