Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 august 2014

Project in progress ... russian spiral bracelet


Am luat cel mai lung si subtie ac pe care l-am gasit, cam 3 lungimi de brat de ata pentru pescuit si m-am apucat de treaba. Nu va imaginati ca am plecat la balta si am prins vreun peste in ac, ci doar cateva zeci - sute de bilute. Calm, cu rabdare si gânduri bune, am luat secvente de cate 1 - 2 - 1 - 2 - 1 - 2 de margele sclipitoare si le-am imbratisat unele cu altele, formând un tub cu design spiralat in culori pastelate. Inca ma mai gândesc cum sa fac incheierea. Sa pun un simplu si elegant toggle sau o carabina? Voi ce parere aveti? Cert este ca incet, incet ia forma inca o bratara creata din pasiune pentru frumos si pentru persoanele care apreciaza un accesoriu lucrat manual, asa din suflet pentru un alt suflet.
Voi reveni cu rezultatul final :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu